– Vi har gjennom høsten hatt få telefonhenvendelser i dette tidsrommet. En god del av henvendelsene har heller ikke vært relevante. Derfor avslutter vi telefontilbudet onsdag kveld med virkning fra 20. desember, sier Olaug Volden, leder på helse- og velferdskontoret.
– Som et alternativ kan innbyggere sende oss e-post og be om å bli oppringt. Den oppringingen kan skje på ettermiddagstid om det passer best. E-posten følger vi med på jevnlig fra kl. 08-16 på hverdager, sier Volden.
Åpningstid telefon fra 20. desember:
Mandag, torsdag og fredag kl. 10-11 og 12-14.
Det er også mulighet for å stikke innom kontoret og snakke med en saksbehandler mandag, torsdag og fredag kl. 14-15.
Husk at du også kan bestille time hos helse- og velferdskontoret digitalt.
– Den digitale bookingen blir stadig mer brukt, sier Volden.
Kontaktinformasjon helse- og velferdskontoret:
Telefon: 957 11 444
E-post: helse@melhus.kommune.no
Besøksadresse: Rådhusvegen 3, 2. etasje (Melhuset)