Hos oss leverer du jobbsøknaden elektronisk. Du søker via Melhus kommunes portal på webcruiter.com/no

Viktig informasjon til deg som søker:

Må jeg logge inn? Hvordan vet jeg om jeg har en brukerkonto fra før?

Alle som ønsker å søke jobb i Melhus kommune, må gjøre dette elektronisk. Dette gjør du gjennom å opprette en brukerkonto i Webcruiter og logge deg inn. 
Er du ansatt må du også opprette bruker i det nye systemet. 

Husker du ikke innloggingsinformasjonen din, skriver du inn din e-postadresse. Da finner systemet om du har en profil fra før, og du kan etterpå trykke på "Har du glemt passordet?" Da vil du få tilsendt nytt passord. 

Fremgangsmåte for pålogging

- Gå inn på Melhus kommunes Webcruiterportal
- Trykk på "Logg inn"
- Skriv inn din e-postadresse, trykk "Fortsett" eller enterknappen
- Skriv inn ditt passord, trykk "Logg inn" eller enterknappen

Hvorfor er e-postadressen så viktig?

Du vil få en bekreftelse på mottatt søknad per mail.
Vær derfor påpasselig med at din e-postadresse er riktig skrevet.
Dersom du ikke har mottatt bekreftelsen innen kort tid, har vi ikke mottatt søknaden din.

Rekrutteringssystemet kjenner igjen ansatte og tidligere ansatte på e-postadressen.
Er du allerede ansatt i Melhus kommune, er det derfor viktig at du benytter den samme adressen som ligger inne i kommunens lønnssystem.

Er du i tvil om hvilken e-postadresse som er knyttet opp mot deg?
Kontakt personalrådgiver Kristin Vuttudal.

E-post: kristin.vuttudal@melhus.kommune.no
Tlf: 977 94 529

Hvem kontakter jeg dersom jeg trenger mer hjelp?

Vi bidrar gjerne med hjelp og veiledning! 

Personalrådgiver Kristin Vuttudal.
E-post
Telefon 977 94 529